2012. december 26., szerda

Új blogom:)

Kezdtem egy új blogot, itt a prológus:)

Egyedül voltam a sötét erdőben. Egy láthatatlan kéz megragadott. Ennyire emlékszem. Aztán..
Arra keltem fel, hogy egy raktárépület féleségben találtam magam. Nem voltam egyedül. Hat másik, vadidegen ember ült a szoba sarkaiban szétszórva.
Minden arcon a félelem, és a megdöbbentség tükröződött. 1 lány is ott kuporgott, arcán végigfolytak a könnyek.
Hogy kerültem ide? Ki szórakozik velem? Mi ez az elmebeteg játék? 
És miért pont én? Vagy ők..?! Mit vétettünk?
Töprengésemet egy hang szakította félbe..

Tessék itt a prológus, itt pedig már itt van az első fejezet:) --> http://thegame763.blogspot.hu/2012/12/1-kezdodik-jatek.html#comment-form
Kövessétek figyelemmel a blogot, nagyon örülnék neki:) És pár rendszeres olvasó is jöhet:D
Attól ezt sem hagyom abba!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése