2013. január 19., szombat

Díj:)

 Köszönöm a díjat Jessicának:)<3                                                               

Szabályok:
1. Irj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Irj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

1. Vivi vagyok.:D
2. Imádok írni
3. Hatalmas Directioner vagyok:)
4. Nincs háziállatom
5. Kék szemem van
6. És nemtudok többet:D

2. Válaszolj 11. kérdésre

1. Mióta írsz blogot? Nyár eleje óta
2. Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz? Mert sokan írnak, és szerintem nagyon jó arra, hogy fejlesszük az írástudásunkat és a szókincsünket.
3. Mi inspirál téged az írásban? amit az előbb leírtam:)
4. Kedvenc énekes/énekesnő/együttes? One Direction, Selena Gomez
5. Van testvéred? Nincs:S
6. Ki a példaképed, és miért? 
7. Jelenleg hány blogot írsz? Kettőt
8. Melyik a kedvenc évszakod, és miért? Nyár, mert meleg vaan*-*
9. Mi a kedvenc időtöltésed? Blogírás
10. Segít valaki  blogírásban? Nem
11. Ki áll hozzád a legközelebb, és miért? A szüleim:)

3.

Mi ösztönzött a blogírásban?
Hány gyereket szeretnél, és hogy hívnád őket?
Ki a kedvenc bandatagod?
Félsz a sötétben?
Kedvenc állatod?
Mióta szereted a One Directiont?
 Melyik a kedvenc évszakod, és miért?

Akiknek küldöm.

Most ezt kihagynám, már az előzőben sokaknak elküldtem, és nem annyira olvasok több blogot:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése